lördag 22 november 2008

S as in Superb

Jag råkade fastna framför X-men, brukar inte gilla sånna filmer men det var nått speciellt som gjorde att jag inte kunde slita mig. Efter en stund vaknade jag av att nån skrek på tv och jag blev lite sur över att mannen inte väckt mig när han visste hur gärna jag ville se klart filmen. Tills jag såg att han oxå satt och snarkade *hihi*
Undra vad jag skulle ha för speciell förmåga om jag var mutant?
Att läsa tankar är nog inte så kul som man kan tro. Och att kunna påverka någon annans tankar är lite väl mycket ansvar för mig. Osynlig kanske, eller gå genom väggar och sånt. Eller kanske lysa i mörkret, det vore coolt ;)
Vilken superkraft skulle du ha?

1 kommentar:

Chokladräven, Skäggalfons & Piggelin. sa...

Mitt andra namn är Wolverine. Han är såååå cool! Vi kan väl låtsas att vi är mutanter när jag kommer ner, väl? Snääälla? Om inte du vill vara med får jag väl va med ungarna då, om du ska vara så himla "vusken" och inte ha superkrafter. :)