måndag 3 november 2008

Nya skor

Varit i stan å köpt nya skor (är jag det enda kvinnan på jorden som inte tycker om att shoppa???) det var verkligen behövligt! Dom enda vanliga skor jag ägde innan var dom jag hade på mig, inköpta för 149kr på ÖBs förra hösten, och trasiga både på innesulan och yttersulan så jag blev dyngsur så fort jag gick ut, och odören från dom ska vi inte tala om, en blandning mellan sur bäverrumpa och morgonandedräkten efter en hård natt på stan är nog det närmaste som beskriver den. Kassörskan lovade att hon skulle ta ut och bränna dom *asg* Och när jag gick där och botaniserade bland skor kom två personer, oberoende av varandra, fram och började fråga mig om saker *?* Ser jag ut som en person som jobbar med skor? Innan du svarar tänk då på att jag gick omkring i dom läckra, snygga dojjsen som jag beskrev ovan plus min härliga men något högljudda familj i hasorna ;)
Nu har jag ivarjefall 2 par nya snygga pjuck! :)

Inga kommentarer: