torsdag 22 januari 2009

I´m the Queen ;)

Min underbara vän från söder ut kom till stan idag. Vi skulle träffas på ett café men fem minuter innan jag och ungarna skulle gå så sträckte dottern till nackmusklerna och blev liggande helt stilla i soffan. Tårar trängde fram när hon försökte röra på huvudet. Jag gav henne Arnica och smsade min vän att vi inte kunde komma. *snyft*
Vad gör min superunderbara vän då? Hon köper med bakelser å kommer hem till oss, en inte helt oansenlig sträcka att åka! Lovely!
Och som grädde på moset så har hon med sig mina julklappar. Ett par stylade diskhandskar (jag hatar att städa och dom gör nog det hela lite roligare;) som hon föreslår att jag ska diska naken i för att få lite fart på maken *skratt*
Å det bästa av allt: en temugg som det står "Queen of Fucking Everything" *asg* Hon förstår mig verkligen! Hahahaha!

Ps. Dottern mår mycket bättre nu

Inga kommentarer: