torsdag 10 september 2009

Hund-spa





Hittade Valpsingen glatt tuggande på en använd kondom på morgonpromenaden *uärk* å strax efter att jag, med kräkreflexen bara delvis under kontroll, befriat henne från denna syssla så kissade vår äldre hund ner halva henne. Så in å tvaga hund! Jag lyfte upp valpen, tittade på badkaret, tittade på valpen, tittade på badkaret igen å bestämde mig för att testa handfatet i stället då det har en mer passande storlek. Hon inte bara accepterar mitt påfund, hon LÄGGER SIG NER i handfatet medan jag tvättar henne!
Nu springer hon runt som en galning å busar å jag sitter å bloggar å äter dammsugare å dricker äppelcider (behöver jag nämna att ungarna är på dagis å mannen borta på jobb ;)

1 kommentar:

Ketchupmamman sa...

Omtänksamt av den stora hunden att försöka tvätta liten först ;-)