måndag 19 oktober 2009

Genombrott!!!

Idag hade jag uppföljning på en katt som jag behandlat sen i början av året. Matten sökte mig för att han var så rädd att han sprang och gömde sig under badkaret varje gång någon gick i porten eller kom på besök, och för att han börjat kissa i hennes säng, ibland upp till 3 gånger om dagen. Det har gått både lite framåt å lite tillbaka. Han har mått liiite psykiskt bättre, men kissat mer eller så har han kissat färre gånger men nästan bott under badkaret. Upp å ner, upp å ner. Hela tiden. *suck*
Jag har känt mig som en dålig djurhomeopat, tvivlat på min förmåga, tvivlat på om katten är mottaglig för homeopati överhuvudtaget ;) å undrat över om det är något jag å matten har missat mm mm. Så idag så ringer matten å säger att han är fantastiskt bra. Han har kissat EN gång i sängen senaste månaden å han kommer fram å kelar med dom som kommer på besök! :) Vi har mer att jobba med men det är så SKÖNT att det äntligen går framåt med denna kisse!
Faan vad skönt det är att vara djurhomeopat (idag ;)!

Inga kommentarer: