fredag 27 februari 2009

Är det här ett jävla skämt eller?!

Nu ska Ryanair börja ta betalt av sina passagerare för att dom ska få gå på toa! Tänk om jag liksom bara råkar kissa på mig för att jag inte har nån peng på mig. Kostar det inte mer för dom då? Att städa sätet, fixa fram kläder så jag inte behöver strosa naken upp å ner längst flygplansgången å lugna dom andra passagerarna när dom håller på å svimma av amoniaklukten!



Hur kan man bara stå där å säga detta utan att skämmas??? Ska man verkligen kunna tjäna pengar på ALLT?! Det värsta är ju dom som tar betalt för vattnet i de brunnar som fattiga människor är beroende av! Här har jag skrivit mer om just vatten å hur jag funderar kring det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu vet jag inte vad det ska kosta att få nöta på Ryanairs exklusiva flygtoalett, men troligtvis blir det billigare att köra med blöjor.

(Jag gjorde en fortsättning på din filmen-om-mitt-liv-utmaning också där jag gav M, mannen i mitt liv, en skådespelare. Här:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7334557

Nej, jag har inte skickat utmaningen vidare - det måste jag ju göra! :D)

Trevlig fortsättning på helgen!