onsdag 18 mars 2009

Längesen nu

Jobbar mycket å har mycket på gång så det har blivit väldigt dåligt uppdaterat på sistone, ska försöka skärpa mig på det. Å andra sidan är det tråkigt att inte få lite mer kommentarer, jag vet inte om jag skriver bara till mig själv eller om det faktiskt är någon därute som tycker att min blogg är intressant...
Nåväl. Igår var jag på ett möte med en hundförening som gärna vill att jag ska hålla föredrag hos dom. Det känns jättekul å supernervöst! Å sen är det den svåra frågan om vad jag ska ta betalt. Tänk att det alltid ska vara så svårt att värdera sin egen kunskap å sitt eget jobb! Jag blir lite sur på mig själv när jag tvekar på vad jag vill ha betalt. Jag vet ju hur mycket jag kan å hur mycket jag har att lära ut, då borde det inte vara svårt att stå rakryggad å ta betalt för det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar säga att jag mest skriver för min egen skull men det är tamefan roligare när nån kommenterat... Så... eeeh ... kommentar...?

S as in Supermom sa...

Om du talar om vem du är så ska jag skutta in på din blogg å kommentera järnet ;)