onsdag 6 maj 2009

Sjuk OCH gräsänka

Guuuud vad det är syyyyyyyyyynd om mig! ;)

Igår regnade det hela dan, så picknicken vi tänkte ha ute i gröngräset fick vi äta på golvet i dottern rum. Visserligen trevligt men..nåja ungarna var nöjda ivarjefall :)
Sonen har hostat å gråtit sig igenom natten och imorse vaknade även jag och dottern sjuka :( Å självklart är det supervackert väder å körsbärsblommorna har slagit ut! Å varför är alltid ungarna superpigga och hoppar å leker trots hosta, rinnande snor och feber medan en annan ligger däckad i soffan (läs datorn) så fort det gör lite ont i halsen?!

(För er som undrar över den dåliga uppdateringen här, inte för att jag tror att någon gör det med tanke på att det inte är någon rusning hit direkt ;) så har vi haft det tufft ett tag och sen, helt ärligt, så glömde jag adressen hit så jag var tvungen att fråga min man *asg*)

Vilken Superbloggare va!

Inga kommentarer: