lördag 29 augusti 2009

Räven






Gick ut på balkongen i mörkret som jag alltid gör innan jag går å lägger mig. Hör ett ljud å tittar ner å där står en räv å tittar upp på mig! För att ni ska tro mig lägger jag upp några bilder, vilka är av beundransvärd kvalité ;)

I boken Djurens språk av Solöga står att läsa om räven: Lita helt och fullt på dig själv och dina förmågor. Din gåva är att ha ett kreativt sinne.
Solöga skriver vidare "Räven lärde mig att inte tvivla på mig själv, min väg eller min gåva. Den visade mig att rävar klarar sig så bra just genom att de känner full tillit till sig själva och sina förmågor."

Lala salama!

1 kommentar:

Annmarie sa...

Underbara bilder! Så söööt räv, men visst ser man den. det var ju natt!! Va fanken, mörkerkamera har dom bara under spökjakter!
Härlig blogg, hittade dig hos karin ketchupmamma . hon o jag jobbar lite ihop på radion på fredagar. Välkommen att titta in hos mig Du behöver inte ta av dig skorna! // Kram AM