onsdag 30 september 2009

Inte utdöda ännu


Gick en liten kissrunda med hundarna, bara 5 minuter tänkte jag. Sen ska jag in å jobba igen. Väl ute träffade jag en mycket trevlig ung man som gullade med hundarna å frågade en massa hundgrejer. Han berättade att han just flyttat upp från Halmstad å bodde hos sin syster medan han letade lägenhet. Han var föresten sladdbarn å var 18 år yngre än sina 3 syskon. Dom var födda på 60-talet å han på 80-talet, den bästa tiden om han fick säga det själv. Vi pratade om alternativmedicin som han var väldigt intresserad av för att hans förra flickvän hade skadat båda knäna i en skidolycka å inte blivit bra förns hon fick akupunktur. Å hade jag förresten träffat min kollega här i området?

-Eeh...nää, det tror jag inte...

Då visar det sig att den jäveln är DAMMSUGARFÖRSÄLJARE!!! Å får han komma förbi å demonstrera lite. NEEEEEEJ!!!

Inga kommentarer: