måndag 6 april 2009

Här händer det grejor

Ja, jösses här händer det saker må ni tro. Min man har blivit anklagad för stöld av några av sina samarbetspartners och dom har hotat med att polisanmäla om han inte ger dom diplom i en specifik utbildning (min man håller utbildningar i alternativmedicin)! Alla som någonsin träffat min man vet att han inte skulle stjäla så mycket som ett häftstift från anslagstavlan på ICA å än mindre från någon han känner å räknar som vän. Han mår givetvis väldigt dåligt över allt det här å har hjärtklappning, sömnproblem å är väldigt nedstämd. Han har självklart polisanmält dom för utpressning och en förundersökning har inletts.

Det är helt sjukt att han, av alla, ska bli anklagad för en sån absurd sak! Av alla jag känner så finns det ingen med sån moral som han, han går ju förfaan inte ens mot röd gubbe! Dom har helt enkelt satt dit honom för att kunna få ett diplom för en utbildning dom inte gått *arg*
Jag skriver inte mer ingående eftersom det är känsliga grejer å numer en polissak.

Han har givetvis inte gett dom något diplom, förutom att det är förkastligt att försöka utpressa någon så skulle ju han mista all trovärdighet om hans firma, som han haft i 15 år, börjar dela ut diplom till folk som inte har kunskapen.

Hur kan man bara sitta hemma å planera en sån här sak?????? Dom har lockat bort honom från hans rum genom att be honom om en tjänst å sen när han kom tillbaka så säger dom att dom känner på sig att något är fel å tvingar honom att öppna sina väskor å där ligger produkter för ett par tusen. Han ansåg dom vara hans vänner! Han är helt chockad å jätteledsen.

Inga kommentarer: